miercuri, 8 mai 2013

Traiesti?


Viata e scurta, stii? Azi esti, maine nu. Te gandesti sa traiesti clipa din plin ca si cum nu ar fi un "maine". Si alergi...Alergi in dreapta, alergi in stanga, mai faci un pas in fata, inca o suta in spate, incerci sa umpli golul ce-l simti inlauntrul tau. Golul acela pe care incerci atat de mult sa-l ignori. Mimezi fericirea, gandindu-te ca pana la urma o sa devina realitate... Nu te insela...
Nu de mult am vazut un batranel lovit de o masina. Nu stiu exact cum s-a intamplat. Eram in autobuz si priveam in gol pe fereastra, cand batranelul acesta a aparut, parca, de nicaieri. Niciodata nu am vazut un accident pe viu. Cand vezi la telvizor accidente, te cuprinde poate tristetea si compatimirea pentru oamenii in cauza, insa cand se intampla chiar in fata ochilor tai e diferit; cel putin pentru mine asa e. Nu-mi amintesc sa ma fi simtit asa de rau decat atunci cand a murit bunica mea. Un sentiment straniu si urat...urat de tot, mi-a cuprins intreaga fiinta. Imi venea sa plang, sa strig, sa fug... Sa fug... Chiar a fost ciudat. Era ca si cum ar fi fost moartea acolo; raul acela care staruia in aer. Si sentimentul ala nasol m-a insotit intreaga saptamana. Mi-am dat seama atunci ca intr-o clipa se poate duce totul... Si ce-ai facut atunci? Unde te trezesti?
  Traiesti ziua de azi ca si cum ar fi ultima si esti mereu pe fuga. Alergi cat poti, sperand ca moartea nu te va ajunge.  In maratonul acesta te alimentezi cu ce poti , cu ce gasesti in drum, iei in graba toate nimicurile care iti apar in cale dorind sa "traiesti" cat mai apuci sa o faci. Adevarul e ca aceste lucruri nu fac decat sa ii dea putere mortii. In loc sa umpli golul, il maresti...si te simti tot mai pustiu, tot mai mort. Aceasta nu e viata pe care ti-ai imaginat-o cand erai doar un copil inocent. Ce-ar fi sa te opresti din alergat, sa iei un loc pe banca, sa privesti spre cer si sa-l chemi pe Creator sa umple golul din inima ta? Ai cautat destul prin resturile lumii acesteia. Ce cauti tu, nu vei gasi pe acest pamant. 
In tine, e o parte care tanjeste dupa mai mult. O parte din tine stie ca exista ceva mai mult decat lumea aceasta. Da-i mai multa putere acelei parti. Curaj sa te intinzi dupa aripile copilariei. Curaj sa te intrebi, curaj sa cauti, curaj sa schimbi mersul vietii tale. Nu te cunosc, habar nu am cum te cheama si care e viata ta, insa daca simti golul acela in inima ta, te rog opreste-te din alergat si cheama-l pe acela care s-a dat pe Sine pentru tine. Iti promit ca merita. Nu o sa fie usor dar merita. Vor mai fi furtuni in viata ta, incercari si zile proaste, am avut si eu multe, diferenta e ca intotdeauna vei avea un brat puternic de care sa te sprijini, un prieten care iti va fi MEREU aproape, indiferent de cate ori o dai in bara,  si promisiunea unei vieti vesnice alaturi de cel mai maret Dumnezeu si cei mai tari oameni care au trait vreodata. -> and an ENDLESS PARTY!!!









Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu