sâmbătă, 2 iulie 2011

De cand Te-am intalnit...

Astăzi, Dumnezeu vrea ca tu să şti că nu eşti niciodată singur. N-ai fost şi nici nu vei fi vreodată. Dumnezeu este mereu cu tine, şi ai oameni în jurul tău care te iubesc. Câteodată te simţi minunat când petreci timp cu tine însuţi, dar aminteşte-ţi, deasemenea, că este în regulă să cauţi pe cineva dacă te simţi singur...

  De cand Te-am intalnit, viata mea a luat o intorsatura neasteptata. Mi-ai schimbat viata radical. De acum ma trezesc si adorm zambind. Sunt fericita chiar si in clipele triste ale vietii mele, pentru ca stiu ca Tu esti langa mine si ma sustii atunci cand ceilalti au incetat sa o mai faca. Esti un adevarat sprijin pentru mine si astept cu nerabdarea clipa reintalnirii noastre...Atunci cand nu stiu incotro sa o iau, Tu esti acolo indreptandu-mi pasii...cand in deznadejde ma zbat, Tu imi ramai credincios si astepti rabdator langa mine. Cand de multe ori ma impiedic si cad, Tu imi oferi bratul si ma ridici. Cand pe marea vietii ma clatin si pierd orizontul, Tu imi pui piciorul pe stanca si ca un far imi luminezi calea...
De cand Te-am intalnit, viata nu-mi mai pare o povoara ci o aventura... De cand Te-am intalnit nu mai imi e teama de necunoascut, nici de viitor, caci stiu! Cu Tine, da voi fi in siguranta, caci TU esti cetatuia mea si locul unde imi gasesc refugiu... Te iubesc!


http://www.youtube.com/watch?v=qgABfuqzyTo

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu