joi, 29 mai 2014

De ce urăsc să mă mut



*Pentru că mă scoate din minți împachetatul bagajelor , iar mai apoi desfăcutul lor! Pentru că deși renunț la multe lucruri de-a lungul procesului, la final tot am o groază de chestii la care pur și simplu nu pot renunța.
*Pentru că trebuie să dai “n” telefoane la “n” anunțuri, până să găsești locuința perfectă în limita bugetului personal
*Pentru că proprietarii nu-ți predau niciodată casa curată! Pentru că îți petreci  o zi întreagă spălând uși,dulapuri,geamuri,frigidere,aragaze,chiuvete si podele, curățând mizeria altuia.
*Pentru că abia după ce te muți și plătești chiria și avans, descoperi cu stupoare că: robinetul de la chiuveta  picură, că frigiderul nu îngheață cum ar trebui și ți se strică mâncarea în el, că instalația electrică e de 100 de ani și se arde când ți-e lumea mai dragă, că patul are molii. Ughh!
*Pentru că proprietarii de obicei sunt plini de pretenții dar rigizi și insensibili la cerințele mele/noastre.
*Pentru că ți se promit multe și primești puține sau chiar deloc.
*Pentru că odată ce te-ai atașat de oameni, localuri și obiceiuri, e atât de greu să le lași în urmă.
*Pentru că deși palpitant, necunoscutul e puțin înfricoșător. Nu știi, dacă vei întâlni persoane cu care să click-ui la fel ca și cu prietenii tăi.

Pentru că, deși îmi plac noile începuturi, e agonizant sa te atașezi de locuri pe care mai târziu
 trebuie să le părăsești!





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu